GRETA242 Публикации: 1,527
26.6.12 4:39 П

понижаването

Ти си прав. Чувствам се треперещ, след като ям високо протеинова и вегетарианска диета, която не включва мазнини. Мисля, че за мен добавянето на мазнини е ключът към поддържането на стабилна кръвна захар.

GRETA242 Публикации: 1,527
26.6.12 4:33 П

Понякога се разклащам след обяд, а след това се наслаждавам на сладкиши, за да компенсирам това. Бих искал да знам повече за този проблем и да, аз съм диабетик. Това се случва, когато ям високо протеин с въглехидрати обяд:(

MICHELLEXXXX SparkPoints: (13,892)
Фитнес минути: (6030)
Постове: 4,214
9.6.12 11:40 A

Това, което чувам да описваш, звучи като „индукционен грип“. Продължава през първата седмица-2 седмици с ниско съдържание на въглехидрати, тъй като тялото ви се приспособява към по-лесно смилане на мазнини и протеини. Временно неудобство за постоянно подобрение IMO.

HOLISTICDETOXER SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (20 400)
Мнения: 2 704
9.6.12 11:10 A

Колко калории изяждате общо всеки ден?

KRALLEN1 Мнения: 257
8.6.12 1:10 П

Имам същия проблем, затова реших да опитам да ям колкото се може повече добри въглехидрати като пълнозърнеста пшеница. Намерих и този хляб от леля Мили и неговите само 35 калории на филийка и ниско съдържание на въглехидрати и изглежда, че върши работа, когато се почувствам малко изцеден.

JORDANIE25 SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (4 488)
Мнения: 145
8.6.12 8:46 A

Трябва да кажа, че ако се чувствате зле. Не бива да го правите. Яжте! Аз

GALEYGIRL Мнения: 132
7.6.12 3:57 П

Опитайте просто да имате въглехидрати за закуска и обяд и тогава може би ще можете да ги премахнете по време на вечеря. Хората са толкова тъпи по отношение на въглехидратите (не вие). Искам да кажа, да, не е добре да се отдавате на въглехидрати, но също така не е добре да се отдавате на мазнини или протеини. Нашите мозъци се нуждаят от въглехидрати, за да функционират ! Телата ни трябваше да ядат въглехидрати, просто бъдете умни и не драстични по отношение на това!

KFWOHLFORD SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (2 581)
Мнения: 729
6/7/12 2:40 P

Диетата с ниско съдържание на въглехидрати може да не е за вас. Звучи, че просто трябва да изрежете някои от въглехидратите, които ядете (бонбони и яйчени юфка), и да ги замените с по-здравословни. Покълналият зърнен хляб, киноата, кафявият ориз и овесът лесно могат да бъдат здравословна част от вашата диета.

MAGGIEMURPHY4 SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (10 813)
Публикации: 936
7.6.12 2:37 П

Аз съм хипогликемичен, трябва да ям на всеки няколко часа или ми става гадно, замаяно и треперещо. Това не се случва през цялото време, но се случва най-вече след тренировка или не ядене за дълги периоди от време. Ставам по-симптоматичен, когато ям въглехидрати с висока захар (като зърнени храни) преди тренировка, защото това повишава нивата на захарта ми и след това те се разбиват. Ако сте хипогликемик, когато катастрофирате, катастрофирате под и без това ниското си ниво на кръвна захар. Управлението на хипогликемията е управлението на нивата на захарта, така че те да останат постоянни, така че да не се вдигате нагоре и да падате надолу. Опитайте да изядете парче плод, когато почувствате симптоматика. трябва да почувствате незабавно облекчение, ако това е проблем с ниска кръвна захар.

Вашият лекар трябва да може да Ви направи тест за кръвна захар на гладно и това ще определи нивата Ви на захар. Съгласен съм с коментарите на останалите членове, въглехидратите не са лошо нещо и получават лош рап. трябва просто да направите по-добър избор кои да включите в диетата си. Другото нещо е, че тялото ви ще се разбунтува при изрязване на захар/въглехидрати и ще отнеме известно време, докато се приспособите. Esp. ако ядете въглехидрати с добавена захар като основен елемент към вашата диета за дълъг период от време. Най-добър късмет.

Редактирано от: MAGGIEMURPHY4 в: 7.6.2012 г. (14:56)

CD5469563 Постове: 2,561
6/7/12 2:20 P

Определено говорете с лекар и ако можете, с диетолог или диетолог.

Наскоро взех клас по хранене и минималният брой въглехидрати, от които се нуждае тялото ви (според учебника) е 130 грама на ден. В противен случай тялото ви започва да преминава в състояние, наречено кетоза, тъй като тялото ви няма гликоген, необходим за изпълнение на основните функции на тялото. Той може да получи малко гликоген от други източници. но обикновено това са вашите мускули и може да доведе до чувство на слабост и умора.

Изглежда, че въглехидратите получават толкова лош рап, но наистина, ако се храните сложно, колкото е възможно по-близо до естественото им състояние
e въглехидрати (като овес, ориз, пълнозърнести хлябове и тестени изделия) трябва да сте добре.

CAMPGIRL1971 SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (0)
Публикации: 1
7.6.12 1:24 П

Аз съм хипогликемичен и лекарят ми препоръча диета с ниско съдържание на въглехидрати. Когато се храня по този начин, нивата на захарта ми остават по-нормални и откривам, че не жадувам за захари.

Съществува обаче огромна разлика между НИСКИ въглехидрати и НЯМА въглехидрати. Обядът, който описахте, по същество беше обяд с NO въглехидрати! Целя 50-60 въглехидрати на ден. Ям много зеленчуци и получавам добри мазнини. Не се ограничавам обаче. Ям ръжен тост например. 27 въглехидрати в две филийки от марката, която купувам. Ям боровинки (около 10 въглехидрати в 1/2 чаша).

От това, което описахте, мисля, че намалявате въглехидратите си твърде драстично. Късмет!

ANIMATEASH1 SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (2 968)
Мнения: 16
23.5.12 9:36 П

Смятам да проведа разговор с моя д-р. относно конфликта на възможна хипогликемия и намаляване на въглехидратите. Получих няколко много полезни лични съобщения, които конкретно се отнасяха до нивата на гликемия.
Само да уточня, дневният ми прием на въглехидрати е НАЙ-МАКСИМА 125g, обикновено приключи. Доста добре се придържах към диапазона, предвиден от моя план за искри. 30-45g изглежда почти невъзможно, така че се радвам, че това не се препоръчва. Не бях мислил да получа толкова конкретни като грамове в оригиналната си публикация, толкова съжалявам, ако изплаших някого с идеята, че съм на диета или нещо подобно!

DIETITIANBECKY Постове: 28,261
23.5.12 8:25 П

Също така препоръчвам по-дълъг разговор с Вашия лекар за това.

Когато кажете, че приемате 2-3 порции въглехидрати на ден, това може да бъде само 30-45 грама. Всъщност, 35-40% от калориите ви, идващи от въглехидрати, всъщност се считат за по-нисък прием. За някой, който яде 1500 калории дневно, това би било около 130-168 грама. Което все още е значително по-ниско от това, което типичният американец консумира ежедневно - но ще осигури на човека въглехидратите, необходими за здравословното функциониране на тялото и мозъка.

Изяснението от Вашия лекар е важно.

JUSTBIRDY SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (67 620)
Публикации: 9840
21.05.12 10:10 А

Съгласен съм с това, което казва Bearclaw, а също и за мен отне около месец, за да се приспособя от превръщане на захар в изгаряне на мазнини. Ако се откажа от диетата с ниско съдържание на въглехидрати, аз също имам период на корекция всеки път, но сега това е само за един ден. Диетите с ниско съдържание на въглехидрати обикновено работят добре за хора с хипогликемия, но е полезно, ако можете да следвате указанията на Вашия лекар или добра книга с ниско съдържание на въглехидрати, написана от лекар. Книгата на д-р Бърнстейн е много добра за това. Той е диабетик и от години остава поддържан и здрав, следвайки диета с ниско съдържание на въглехидрати. Неговата книга също ще ви даде отговори защо вашият доктор вероятно смята, че това е предпочитаната диета за вас.

BEARCLAW6 SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (15 376)
Публикации: 1 939
21.05.12 9:59 А

Определено бих предложил да говорите с Вашия лекар за това.

Бих препоръчал също така, че ако се чувствате слаби и се опитвате да ядете ниско съдържание на въглехидрати, трябва да добавите повече мазнини към вашата диета. Зехтин, авокадо, малко по-тлъсти разфасовки месо. такова нещо. Това трябва да ви помогне да не се чувствате гладни и да помогне при слабостта. Много малко хора могат да ядат ниско съдържание на въглехидрати и ниско съдържание на мазнини.

Ако тепърва започвате, тялото ви отнема някъде между седмица и месец, за да свикне да изгаря мазнините вместо въглехидратите. Това е нещо като преустройство на фабрика за производство на автомобили вместо резервоари. Отнема малко време. След като тялото ви свикне, слабостта трябва да изчезне. ако ядете достатъчно.

Ще добавя. че за много хора хипогликемията изчезва при диети с ниско съдържание на въглехидрати. Това може да звучи неинтуитивно, но в основата си черният дроб превръща протеините и части от мазнините в глюкоза и така винаги имате запас, дори ако пропуснете обяда. Черният дроб на повечето хора прави това всяка вечер, тъй като прекарвате много часове между храненията, но за ядещия с ниско съдържание на въглехидрати това се случва през целия ден, ако е необходимо.

Редактирано от: BEARCLAW6 в: 21.05.2012 (10:02)

SPIDERGIRL502 SparkPoints: (61 180)
Фитнес минути: (31,634)
Мнения: 526
21.05.12 7:16 A

Мисля, че може да съм хипогликемичен (трябва да ям на всеки няколко часа или да ми се завие свят и да се чувствам слаб), а наскоро отидох с ниско съдържание на въглехидрати и увеличих протеина си. Опитвам се да се огранича до 200 грама въглехидрати на ден (което е около 40% от калориите ми от въглехидрати), така че определено не съм в групата с ниско съдържание на въглехидрати.

Открих, че когато имам въглехидрати, ако избера по-сложни въглехидрати, като пълнозърнести тестени изделия и хляб, кръвната ми захар остава по-стабилна и равномерна през целия ден. Когато имам бели хлябове и захари, тогава започвам да се чувствам замаян и слаб.

Също така откривам, че се чувствам по-добре, когато ям въглехидрати в началото на деня. Например, около половината от приема на въглехидрати ми е със закуската и имам много малко въглехидрати с вечеря (установявам, че не ги жадувам по-късно през деня, ако ги имам рано).

Само моите два цента, от самодиагностициран хипогликемик, който се опитва да ограничи въглехидратите.:)

NIRERIN Мнения: 14 833
21.05.12 7:16 A

колко е голям твоят свински котлет? защото чаша броколи е какво, 40 кал? половин чаша зелен фасул е 10 кал? защото, ако вашият свински котлет е под 200 калории, вие ядете по-малко от 250 калории на хранене. което е чудесно, ако ядете шест пъти по на ден. но ако се опитвате да се придържате към три квадратни хранения, това е твърде малко храна и не можете да очаквате, че това малко храна ще ви отведе с часове и часове.
сега не мога да кажа много за диетите с ниско или по-ниско съдържание на въглехидрати. запазвам въглехидратите си до над 50% от моите кал. отчасти защото не ям много месо, което означава, че всичките ми протеини идват от въглехидрати и отчасти защото намирам, че въглехидратите са по-засищащи от всичко останало [100 грама картоф, изпечен и гарниран с броколи и сирене или леща къри е абсолютно пълнене на храна, която мога да ям], така че да ги държа по-високи има смисъл за мен.

Мнения на EX-PRESSO: 478
21.5.12 1:48 А

Това, което помага на един - не помага на друго!

Опитах да изрежа въглехидрати - и завърших с МНОГО мигрена.

Сега ям не много калории, но намалявам повече мазнини от въглехидратите (е, просто ям това, което мисля, че е най-доброто) и нивото на кръвната захар е прекрасно и отслабвам.

Обичам моя ръжено-пълнозърнест хляб. И ориз. И картофи.

Баща ми е диабет тип 2 и е на лекарства. В началото на годината той трябваше да се промени, тъй като нивото на кръвната захар беше все още твърде високо. Той изряза колите доста драстично. Яде мюсли сутрин, парче (или две) хляб на протеинова основа за обяд, малко сладки неща след това и никакви въглехидрати следобед и вечер. Неговата захар на гладно вече е доста добра, дори ако е загубил само 10 килограма (трябва да загуби още 50).

Така . всеки е различен!

UNIDENT Публикации: 33 498
21.05.12 1:14 А

Е, вие не говорите за общи суми, може би просто ядете изцяло „твърде ниско“ и затова сте на стена за отслабване? Яденето на твърде малко може да спре загубата на тегло - и ако сте изгаряли 3 пъти препоръчителния брой калории, е напълно възможно просто да не сте яли достатъчно, за да се справите с изгарянето си.

RUSSTHESKIGUY SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (4673)
Публикации: 119
21.05.12 1:14 А

AnimateAsh1 - Има някои хора на искри, които използват диети с ниско съдържание на въглехидрати, но не мисля, че повечето са. Трябва да получавате определено количество калории всеки ден и въглехидратите са важен компонент за това. Ако поддържате ниските си въглехидрати, увеличавате ли протеина или мастните си калории, за да компенсирате разликата в това, което обикновено получавате от въглехидратите при по-традиционно разграждане на хранителните вещества. Освен това, ако изгаряте много повече калории от упражненията, отколкото сте планирали, може да се наложи да ядете повече калории, за да поддържате отслабването си. Огромният калориен дефицит, независимо дали ядете твърде малко или упражнявате тон, може да забави метаболизма ви. Само някои неща, за които да помислите. Има написани много други публикации, обсъждащи този въпрос, че хората често трябва да ядат повече, за да отслабнат. Не съм експерт, но бих предложил да разгледате някои от другите публикации в раздела за хранене по тази тема и да видите какво казват някои от професионалистите в сайта.

RUSSTHESKIGUY SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (4673)
Публикации: 119
21.05.12 1:04 А

Ryokosith прави много добра точка. Очевидно тук, в Spark, нашето намерение е да предоставим полезни съвети, но повечето от нас не са сертифицирани професионалисти като диетолози или инструктори (въпреки че има няколко като Беки, които дават страхотни съвети). Ако Вашият лекар Ви препоръча да приемате ниско съдържание на въглехидрати, бих предложил да говорите с него за това. От публикацията си казахте, че други, включително Вашият лекар, препоръчват ниско съдържание на въглехидрати, защото са видели успех с него. Ако Вашият лекар Ви казва да отидете с ниско съдържание на въглехидрати, тъй като имате някакъв специфичен проблем със здравето, който той е диагностицирал, тогава казвам, че определено се вслушайте в Вашия лекар и продължете с ниско съдържание на въглехидрати. Ако обаче Вашият лекар Ви е дал обща препоръка, че ниските въглехидрати са полезни за отслабване (и той дава същите съвети на всички), тогава не бих се чувствал длъжен да го следвам. Лекарите (общопрактикуващи лекари) са умни хора и отлични в това, което правят, но повечето не са специалисти по хранене. Отново диетата, от която се чувствате зле и ви източва енергия, обикновено трябва да се избягва, освен ако Вашият лекар не Ви каже да го правите по конкретна медицинска причина (а ниските въглехидрати обикновено помагат на хората да отслабнат, не се брои). Само моите две цента.

ANIMATEASH1 SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (2 968)
Мнения: 16
21.05.12 12:53 A

Ниско съдържание на въглехидрати (2-3 порции) е текущият план, който следвам. Вече знам, че изрязването на въглехидрати изцяло би било идиотско - тялото трябва да има някои, за да функционира правилно. Явно 2 или 3 не са достатъчни. Преместил съм до 4-5 порции, за да се чувствам добре, но уцелих и стената за отслабване заедно с това решение.
Продължавам да опитвам да ходя с високо вегетарианско/ниско съдържание на въглехидрати с надеждата, че болестта ми за последен път е била случайност (никога не е). Също така, тъй като ми е писнало да имам двойна брадичка на снимките и всичко, което чувам от хората, е LOW CARB LOW CARB LOW CARB. Глупаво? Може би. Но изгарянето на 3 пъти определените ми калории на седмица не е помогнало, така че предполагам, че отчаяно се нуждая от трикове: /

РИОКОЗИТ Мнения: 161
21.05.12 12:42 A

Това, което работи за една група хора, не работи непременно (или е здравословно) за друга. Ето защо всеки от нас трябва да експериментира някои, за да научи от какво се нуждае и може да се справи нашето собствено тяло. Тъй като опитвате това по съвет на Вашия лекар, дайте си време да се приспособите, но бъдете много внимателни как реагирате на това, което ядете, и направете корекции, ако е необходимо. За някои хора може да отнеме няколко седмици, за да се приспособят. други малко по-дълго. и някои без забележимо отнемане на въглехидрати.

Когато намалявате въглехидратите, внимавайте не само за газирани напитки, ориз, картофи, тестени изделия, хляб и бонбони, но също така и за сок, превръзки, млечни продукти, сосове и други. Ако погледнете, дори ще откриете добавена захар към хотдоги, месо и обедно месо. Четенето на списъци на съставките във връзка с разглеждането на публикуваното хранително съдържание е много важно умение за насърчаване. Вижте дали има нещо, което ядете редовно, в което може да се е вмъкнала захар и това може да е нещо, което можете да намалите или замените с подобен продукт, в който няма добавени въглехидрати. "Диетични" храни. тези, които се рекламират като нискомаслени или „олекотени“, обикновено са лоши за този вид неща.

И не забравяйте да пиете много вода.

Редактирано от: RYOKOSITH в: 21.5.2012 (00:45)

RUSSTHESKIGUY SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (4673)
Публикации: 119
21.05.12 12:38 A

За да успеете, трябва да намерите нещо, което можете да поддържате. Ако вашият хранителен план ви кара да се чувствате зле, това не е устойчиво и вероятно не е здравословно. Както Unident каза, диетите с ниско съдържание на въглехидрати не са единствената игра в града. Телата на някои хора реагират по-добре, като намаляват някои неща като въглехидрати или мазнини, но това не означава, че работи за всички. Звучи, че ниското съдържание на въглехидрати не е много подходящо за вас и определено можете да продължите да отслабвате, без да ядете ниско съдържание на въглехидрати. Тук има много хора на искри, използващи нормални нива на въглехидрати (40-55%), които отслабват добре. Също така, опитайте се да не мислите за това като за диета, а като за нов по-здравословен избор на хранене. целта е да се променят навиците през целия живот.

UNIDENT Публикации: 33 498
21.05.12 12:26 A

Защо да не опитате ниско съдържание на въглехидрати?

Ако ниското съдържание на въглехидрати ви кара да се чувствате ужасно, защо ще продължите да правите това? Махни се от този план. Не е за всеки и абсолютно НЕ е „единственият“ или „основен“ начин за загуба на мазнини!

Можете да намалите въглехидратите, в съответствие с препоръките от план за понижен въглехидрати, без да ги елиминирате. Вместо да имате "нормални" 6-11 порции въглехидрати всеки ден, имайте 2-3. Това може да ви накара да се почувствате малко по-добре и все пак да ви даде някои от предимствата на подхода с понижен въглехидрати.

РИОКОЗИТ Мнения: 161
21.05.12 12:12 А

Когато се отървете от въглехидратите, замествате ли ги с мазнини?

Вашето тяло използва два основни източника на гориво, глюкоза (която може да се генерира от въглехидрати и захари) и мазнини. Ако намалите драстично единия източник, трябва да го компенсирате с другия. Комбинираната диета с ниско съдържание на въглехидрати и ниско съдържание на мазнини не е здравословна и вероятно ще остави тялото ви да се чувства уморено, тъй като се справя с липсата на енергия.

И може да бъде толкова просто, колкото да добавите масло или дори масло към вашите зеленчуци. Когато ядете с ниско съдържание на въглехидрати, не се страхувайте да ядете кожата на пилето. Поемете нещо като няколко ядки и плодове за лесна закуска.

Редактирано от: RYOKOSITH в: 21.5.2012 г. (00:14)

ANIMATEASH1 SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (2 968)
Мнения: 16
20.5.12 11:55 П