JUSTBIRDY SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (67 620)
Публикации: 9840
30.03.11 12:09 A

sparkpeople

Серотониновите рецептори се намират на много места, най-вече в червата, но също и в мозъка. Има много функции.
Ако някои хора са с много ниско съдържание на серотонин, вещества (като SSRI), които рециклират или запазват, може да не работят добре. Серотонинът е предшественик на мелатонина, който помага на хората да спят.
Д-р Калвин Езрин обсъжда серотонина и съня, тъй като това е свързано със загуба на тегло.
www.doctorezrin.com/pages/464980/index.htm
Той също има информация в книгите си, която може да бъде визуализирана. Прочетете внимателно тази статия, тя е доста месеста.
Серотонинът не може да премине кръвно-мозъчната бариера. Ето статия, която го обяснява донякъде и как въглехидратите могат да бъдат включени:
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3527063
Както разбирам, въглехидратите не произвеждат серотонин. Те повишават инсулина, който позволява на триптофана да влезе в мозъка и след това мозъкът поема оттам.

CD9599053 SparkPoints: (5 408)
Фитнес минути: (14 802)
Мнения: 182
29.03.11 10:28 П

MOMMYJAYJAY Публикации: 185
29.03.11 9:53 П

Въглехидратите произвеждат сератонин, който ви поддържа спокойни и ви помага да заспите. Друга причина, поради която ще станете изключително раздразнителни, ако изрежете твърде много въглехидрати. Въпреки това въглехидратите не трябва да са торта и сладолед, пълнозърнестите храни са най-доброто от двата свята.

LUAPINA SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (100)
Мнения: 22
29.03.11 9:15 П

Все още ям въглехидрати и имам доста "редовна" диета, но изрязах фруктозата от диетата си преди около 3 месеца и безсънието вече е в миналото.

JUSTBIRDY SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (67 620)
Публикации: 9840
6.03.11 1:37 П

Редактирано от: JUSTBIRDY в: 3/7/2011 (13:31)

JUSTBIRDY SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (67 620)
Публикации: 9840
05.03.11 6:47 П

Редактирано от: JUSTBIRDY в: 3/3/2011 (13:31)

JUSTBIRDY SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (67 620)
Публикации: 9840
3/5/11 6:42 П

Редактирано от: JUSTBIRDY в: 3/3/2011 (13:31)

KILCHERM SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (0)
Мнения: 22
05.03.11 6:35 П

Благодаря много, че отделихте време да го обясните! Аз наистина го оценявам. Това също има много смисъл.

Между другото изобщо без обида, бих могъл да кажа, че има тон (толкова труден за четене в текста, нали?), Но не го разбрах.

Благодаря още веднъж, че публикувахте отговора на въпроса ми! Ти си страхотен!

DIETITIANBECKY Постове: 28,261
05.03.11 3:41 П

Само да поясня.

Филия бял хляб има гликемичен индекс 71, докато трапезната захар има гликемичен индекс 68. И двете се считат за храна с ВИСОКИ гликемичен индекс и много близки по своя ефект върху нивата на кръвната захар.

Тази статия за СП съдържа повече от плюсовете и минусите на гликемичния индекс във връзка със загубата на тегло и контрола на диабета. Всъщност, въз основа на изследвания, диетата с нисък гликемичен индекс НЕ се препоръчва за отслабване или поддържане на тегло като част от цялостна програма за управление на теглото, тъй като НЕ е доказано, че е ефективна в тази област.

И за контрол на кръвната захар при диабет, ОБЩОто приемане на въглехидрати по време на хранене и закуски все още е използваният златен стандарт.

SP Регистриран диетолог Беки

BEARCLAW6 SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (15 376)
Публикации: 1 939
5.03.11 3:06 П

Kilcherm, хлябът е по-лош по отношение на гликемичния индекс, тъй като преработената пшеница е основно поли-глюкоза, която се разгражда до глюкоза много бързо. Трапезната захар е дизахарид, съставен от глюкоза и фруктоза. Когато захарта на масата се разгради, половината фруктоза всъщност няма гликемичен индекс, тъй като тя се изпраща в черния дроб, за да се превърне в мазнина, вместо да предизвиква инсулинов отговор. И така, трапезната захар всъщност има по-нисък гликемичен индекс като цяло от повечето „бели“ зърна поради половината фруктоза.

И съжалявам за коментара „изрежи го“. Всъщност бях саркастичен, тъй като диетологът на SparkPeople са склонни да бъдат войнствени в опозицията си срещу плановете с ниско съдържание на въглехидрати (дори относително високите планове с ниско съдържание на въглехидрати като 40% калории с въглехидрати).

KILCHERM SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (0)
Мнения: 22
3/5/11 1:13 П

Не съм сигурен, че разбирам правилно. Повторихте това, което вече въведох по-подробно, нали? Напълно съм съгласен с всичко, което казахте! И виждам вашата гледна точка за 40%. 40-60% е ниско в сравнение с възможните 70-80% в диетата на много хора.

Не разбрах тази част: „Тогава трябва да има смисъл за някого, или по-добре го изрежете!“

Биохимик, а? Какво правиш? Обмислях да се занимавам с биохимия в градско училище, но реших да продължа с хранителния път. Биохимията е толкова забавна!

Въпрос: Бихте ли обяснили защо хлябът е по-лош от захарта на масата? Ако предпочитате да ми изпратите това на лично съобщение, моля не се колебайте.:)

ANARIE Публикации: 13 246
3/5/11 11:57 A

Знаете ли, мисля, че има много, много прост отговор на този въпрос.

Вие сте гладни. Не ядете много и тренирате много, така че след като не ядете 6-8 часа, огладнявате и това ви събужда.

Яжте лека закуска преди лягане. Не го прекалявайте; просто яжте нещо, което искате. Ако има баланс на макронутриенти, това може да е по-добре, но вероятно няма значение. Просто опитайте лека закуска преди лягане за една седмица и вижте дали това не решава проблема. Ако не стане, тогава можете да започнете да се тревожите за нисковъглехидратно/високоуглеводородно/каквото и да е yada yada, но първо опитайте най-простото нещо; храна преди лягане, за да не огладнеете.

(Между другото, повечето хора, които познавам, които са отслабнали и не са го правили, закусват късно вечер. Може да е случайно, но това е доста универсално за успешните поддържащи.)

DIETITIANBECKY Постове: 28,261
3/5/11 11:11 A

Само за да добавя малко уточнение. нашата програма Sparkpeople използва диапазони за протеини, мазнини и кабохидрати, определени от Съвета по храните и храненето на Медицинския институт, Националните академии. Тези насоки са основани на доказателства и са изложени за цялостното здраве и благосъстояние на населението и са много подходящи за по-голямата част от нашите 5 милиона членове на СП. Тази статия за SP дава повече информация за това:
www.sparkpeople.com/resource/nutrition_art
icles.asp? id = 372

С диапазон на мазнини от 20-35% от калориите, нашият план за хранене с SP ще се разглежда навсякъде, от нисък до умерен прием на мазнини.

С въглехидратен диапазон от 45-65% от калориите, нашият план за хранене с SP ще се счита за умерен прием на въглехидрати.

Като регистриран диетолог за SP, всъщност ще видите как предлагам на някои от нашите членове да намалят до около 40% въглехидрати въз основа на медицински състояния, например PCOS.

Повечето здравни организации смятат, че диетата с ниско съдържание на въглехидрати е под 35% въглехидрати. Що се отнася до загубата на тегло, изглежда, че по-нисковъглехидратната диета може да доведе до по-бърза загуба на тегло за някои хора, когато се оценява през първите 6 месеца. Въпреки това, до една година загубата на тегло при хора с диета с по-нисък прием на въглехидрати (по-малко от 35% от калориите) и хора с диета с умерен прием на въглехидрати (45-65% от калориите) се оказва много сходна по отношение на резултатите от загубата на тегло. Следователно е от ключово значение, когато някой се опитва да отслабне, да започне план за хранене, с който спокойно да остане до края на живота си.

Мислех, че това може да помогне за изясняване на тези термини като ниско и високо. като всъщност приложите някои числа към ситуацията.

До ОРИГИНАЛНИЯ ПЛАКАТ. може да има няколко проблема, които може да са причина за безсънието ви. Това може да е резултат от НЕ приемане на достатъчно храна през целия ден (твърде малко калории). Това може да бъде свързано и с ултра ниския прием на въглехидрати. През нощта тялото ви може да реагира на много нисък спад в нивата на кръвната захар. Тялото реагира за безопасност, като черният дроб освобождава захар в кръвния поток. Често това може да събуди човека, той може да се почувства замаян, замаян, изпотен, неспособен да заспи и т.н.

SP Регистриран диетолог Беки

Редактирано от: DIETITIANBECKY в: 3/5/2011 (11:21)

CD9136158 SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (66 181)
Мнения: 7159
3/5/11 9:45 A

2 предложения,
1. никога не премахвайте основни елементи от хранителната пирамида . яжте плодоносно или страдайте на някакъв етап без витамини и срив на имунната система.
2. освен ако не пиете прекалено много кафе - може просто да ви трябва по-малко сън.

С напредването на възрастта много хора могат да оцелеят с по-малко сън - това няма нищо общо с храненето ни.

Много хора като мен се захранват със сън и се справят без прекомерен сън . Много хора прекаляват със съня и страдат цял ​​ден като мръсни.

Както казаха други, ако получавате прекалено много въглехидрати, човек е склонен да бъде бавен, да не е буден и да се отглежда в 4 часа сутринта...

Редактирано от: CD9136158 в: 3/5/2011 (09:46)

BEARCLAW6 SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (15 376)
Публикации: 1 939
3/5/11 9:03 A

Kikcerm, от гледна точка на типичната диета с ниско съдържание на мазнини, за която SparkPeople се застъпва, 40% от калориите ви от въглехидрати са с ниско съдържание на въглехидрати. Ядете ниско съдържание на въглехидрати! Тогава трябва да има смисъл за някого, или по-добре го изрежете! Попитайте тук експертите и те ще ви кажат, че 45% калории с въглехидрати е долната граница. Тези експерти грешат. Някои хора всъщност могат да отслабнат по този начин, но много не могат поради това как инсулинът действа върху задържането на мазнини.

Биологично ниското съдържание на въглехидрати има пълен смисъл. Като биохимик просто искам да съм обърнал повече внимание на преподавателите си в аспирантура, когато научих за метаболизма на мазнините. Сигурно щях да започна да отслабвам десетилетие по-рано.

Причината, поради която диетата с ниско съдържание на въглехидрати има смисъл, е, че простите въглехидрати се превръщат в захар, преди дори да ударят кръвта ви, и това се случва бързо. Всичко с висок гликемичен индекс (хлябът е дори по-лош от обикновената захар!) Попада в кръвта и добавя инсулина. Високият инсулин принуждава мастните клетки да задържат мазнини и да превръщат захарта в мазнина. Единственият начин да предотвратите непрекъснатото покачване на инсулина е или да ядете едно и също количество въглехидрати на всеки три минути през целия ден и цяла нощ, или да ядете много малко въглехидрати. Белият ориз е по същество по-лош за вас от Ding Dongs, тъй като Ding Dongs поне има малко мазнина в себе си, за да ви помогне да останете сити и за малко. И не, аз не се застъпвам за яденето на Ding Dongs, а за избягването на ВСИЧКИ прости въглехидрати.

ALLISONSB1 Мнения: 33
3/5/11 8:50 A

Ям 20 или по-малко грама въглехидрати на ден. Откривам, че от преминаването към нисковъглехидратна енергия имам много енергия и понякога ми е трудно да отпадна. Имам рутинна програма за лягане, която ми помага да се отпусна и да спеша така необходимия сън. Обикновено четях около 30 минути, преди да изключа светлините. Аз също не дремя вече.

NUTMEG1125 Мнения: 2 002
3/5/11 3:10 A

Колко въглехидрати получавате всеки ден?

Уморени ли сте и не можете да функционирате по време на нормално събуждане? Работа, училище, грижа за семейството и др. Забърква ли се с това - като заспивате ли посред ден? В колко часа си лягаш?

KILCHERM SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (0)
Мнения: 22
3/4/11 8:54 P

Подкрепям казаното от ALIAKAI. Нещото с ниско съдържание на въглехидрати няма биологичен смисъл. Не изрязвайте цели макро-хранителни вещества. Вашето тяло се нуждае от въглехидрати. Трябва да се опитвате да балансирате инсулина си през целия ден. Така че това е първият ми съвет: яжте достатъчно въглехидрати!
Въпреки това, изрязването на ОБРАБОТЕНИ ВЪГЛЕВНИЦИ определено е добра идея. В идеалния случай около 40% от дневните ви калории трябва да идват от въглехидрати, 30% от здравословни мазнини и 30% от протеини.
[4 калории в 1 грам въглехидрати, 4 калории в 1 грам протеин, 9 калории в 1 грам мазнини]

Не знам за цялата работа със захарта. Не мога да споря с някой, който казва, че е изпитано и вярно. но няма смисъл за мен. Много източници на протеин съдържат триптофан, който се превръща в серотонин. Така че по тази логика яденето на малко протеин известно време преди лягане би имало повече смисъл. Всъщност чух това от моя професор по биохимия, а също и регистриран диетолог.

Друга бележка за това: Наличието на инсулин в кръвта инхибира отделянето на човешки растежен хормон, което, разбира се, е много важно за поддържането на младостта и формата! Така че трябва да избягвате въглехидратите (включително захарта) 3 часа преди лягане.

Може би можете да опитате чай за сънливо време, топла вана или душ, четене и др?

Искрови точки ALIAKAI: (0)
Фитнес минути: (365)
Мнения: 319
3/4/11 8:04 П

Диетата с ниско съдържание на въглехидрати е абсолютно ужасна за организма. не избягвайте плодовете! Зеленчуците и подобни са полезни за вас, но можете ли да се видите да се храните по този начин до края на живота си или планирате ли да излезете от диетата в крайна сметка? Ако е така, ще трябва да разработите по-реалистичен, устойчив план за хранене. Това каза, радвам се, че теглото ви се отразява, надявам се, че можете да намерите начин да го предпазите.

JUSTBIRDY SparkPoints: (0)
Фитнес минути: (67 620)
Публикации: 9840
3/4/11 7:00 P